سوالات متداول

بيشترين سوالات کاربران و نمايندگان

در بخش بيشترين سوالاتي که از سمت کاربران و نمايندگان محترم مطرح شده است ، به همراه پاسخ قرار داده شده است در صورتي که سوال ديگري داريد از طريق پشتيباني پنل خود با ما در اتباط باشيد!

مزاياي خريد پنل پيامکي از افزاپيام:
  • بهترين قيمت پنل پيامکي موجود
  • تعرفه بسيار مطلوب پيامک
  • قابليت هاي پيشرفته براي ارسال پيامک انبوه
  • وب سرويس قدرتمند
  • عبور از ليست سياه مخابراتي
  • پشتيباني سريع و قدرتمند
  • تخفيفات ويژه براي طراحي وبسايت
سامانه پيامک افزاپيام يکي از معتبرترين شرکت‌هاي فعال در زمينه ارسال پيامک انبوه است. تيم افزاهاست همواره در کنار شماست.

شرکت افزاپيام تا 60 روز ضمانت بازگشت وجه را براي شما تضمين مي کند و اين اطمينان را به شما مي‌دهد که با خيال راحت سامانه پيامکي را خريداري کنيد و در صورت بروز مشکل هزينه شما به صورت کامل عودت داده مي‌شود.

پشتيباني دائمي و قدرتمند، به‌روز ساني مداوم بانک شماره‌ها، افزونه‌هاي پيامکي، سازگار بودن با تمام افزونه‌هاي

پيامکي معتبر از قابليت‌هاي منحصر به فرد افزاپيام مي‌باشد.

در کنار امکانات پنل اس ام اس و پشتيباني 24 ساعته، ارائه دفتر کار مجازي، تخفيفات ويژه طراحي وبسايت وجه تمايز افزاپيام با ساير سامانه‌هاي پيامکي مي‌باشد.

بله، امکان ارسال لينک در متن پيامک در تمام پنل‌هاي پيامکي افزاپيام وجود دارد و به راحتي مي‌توانيد لينک سايت، اينستاگرام، کانال تلگرام و ساير شبکه هاي اجتماعي خود را ارسال کنيد تا دريافت کننده پيامک با لمس لينک بتواند وارد سايت يا شبکه اجتماعي شويد.

پشتيباني افزاپيام به سه صورت تلفني، از طريق تيکت و از طريق واتساپ انجام مي‌شود.

متناسب با پلن خريداري شده مي توانيد از روش هاي فوق و در ساعات تعيين شده استفاده کنيد.

جهت کسب اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد

امکان کسب درامد از سامانه پيامک افزاپيام به 3 روش وجود دارد.

  • نمايندگي پنل اس ام اس
  • سيستم همکاري در فروش
  • بازاريابي

در سيستم همکاري در فروش به شما يک لينک اختصاصي داده مي شود و افرادي که از طريق لينک اختصاصي شما وارد سامانه پيامکي شوند و پنل اس ام اس خريداري کنند 20% مبلغ پنل به عنوان کميسيون به شما داده مي شود و شما هيچ مسئوليتي در قبال پشتيباني و … نداريد و تنها با بازاريابي مي توانيد کسب درامد نماييد.

نمايندگي پنل اس ام اس به اين صورت است که شما مي توانيد با برند خودتان نسبت به فروش پنل اس ام اس اقدام نماييد. در اين حالت پشتيباني از کاربران به عهده شما است البته در صورتي که مشکلي وجود داشته باشد که توانيد خودتان آن را برطرف نماييد مي توانيد از طريق تيکت پشتيباني به کارشناسان ما اطلاع دهيد تا ان را بررسي کنيم.

در روش بازاريابي شما به عنوان بازارياب مجموعه فعاليت خواهيد کرد و 20 درصد از فروش هر پنل در اختيار شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس 02191302591 تماس بگيريد.

تفاوت پنل نمايندگي سامانه پيامک با دو روش ديگر در اين است که در سيستم همکاري در فروش فقط از فروش پنل پيامکي درآمد خواهيد داشت اما در نمايندگي پنل پيام کوتاه بابت فروش پيامک و فروش خط و… نيز درآمد خواهيد داشت اما به همان ميزان مسئوليت‌هاي شما بيشتر خواهد شد.

سامانه پيامک افزاپيام با تمام افزونه هاي معتبر و معروف سازگار است و ما نيز همواره در تلاش هستيم تا در افزونه‌هاي جديد درگاه سامانه افزاپيام قرار داده شود.

برخي افزونه هاي محبوب که افزاپيام با آنها سازگار است:

  • افزونه ديجيتس
  • افزوهه گرويتي فرم
  • افزونه ميهن پنل
  • افزونه پنل کاربري اپ
  • افزونه پنل کاربري ويرا
  • افزونه پنل کاربري وردپرس يار
  • افزونه نوبت دهي بوکلي
  • افزونه و edd
  • و…

اگر افزونه اي داريد که با سامانه افزاپيام سازگار نيست، کافيست تا با ارسال تيکت ما را در جريان آن قرار دهيد تا در اولين فرصت اقدامات لازم جهت هماهنگي با افزونه شما انجام شود.

يکي از قابليت‌هاي مهم سامانه پيامک افزاپيام قابليت ارسال پيامک از طريق وب سرويس است که شما مي‌توانيد از طريق وب سرويس url يا وب سرويس الگو و پترن نسبت به ارسال پيامک اقدام نماييد و خطوط خدماتي نيز در اختيار شما قرار داده مي‌شود که پيامک به شماره‌هاي مسدود و بلک ليست ارسال کنيد.

اين خطوط نيازي به سفته و صبر و زمان ندارد و به محض خريد سامانه پيامکي براي پنل شما فعال است تا بتوانيد پيامک‌هاي اطلاع رساني خود را به شماره‌هاي مسدود ارسال کنيد. البته دقت داشته باشيد که با اين خطوط امکان ارسال پيامک تبليغاتي وجود ندارد.

بله تعرفه ارسال پيامک فارسي و انگليسي متفاوت است و شما مي‌توانيد در داخل سامانه بخش پروفايل نسبت به مشاهده تعرفه ارسال پيامک از تمام اپراتورهاي پيامکي بر اساس زبان فارسي يا انگليسي اقدام نماييد.

تعداد کارکترهاي زبان انگليسي 160 کارکتر و تعداد کارکترهاي زبان فارسي 70 کارکتر است.

البته هزينه ارسال پيامک انگليسي تقريبا 2 برابر هزينه ارسال پيامک فارسي است.

با خريد سامانه پيامک افزاپيام خطوط اپراتور 50004 و اپراتور 50002 به‌صورت رايگان در اختيار شما قرار داده مي‌شود تا بتوانيد پيامک‌هاي خود را با اين خطوط ارسال کنيد البته خطوط خدماتي 500046320 و 5000220010 نيز به پنل شما براي ارسال پيامک‌هاي اطلاع رساني اضافه خواهد شد.

شما مي‌توانيد خطوط 14 و 15 رقمي اپراتور 50001 را نيز به صورت رايگان در داخل سامانه ثبت نماييد. شرکت ما با اپراتورهاي 5000 و 021 نيز قرارداد دارد که شما مي‌توانيد از اين خطوط نيز براي ارسال پيامک استفاده نماييد.

بله مي توانيد از نام کاربري و رمز demo استفاده کنيد.

براي تست سرعت ارسال پيامک مي‌توانيد از طريق لينک زير شماره موبايل خود را وارد کنيد تا از سرعت ارسال پيامک سامانه پيامکي افزاپيام مطمئن شويد.

https://afzapayam.ir/test/

اما امکان ارسال پيامک با متن دلخواه وجود ندارد، با توجه به اينکه براي ارسال پيامک مي‌بايست مدارک احراز هويت را ارسال نماييد تا هويت ارسال کننده پيامک مشخص باشد.

همچنين لازم به ذکر است که سامانه افزاپيام داراي 60 روز گارانتي بازگشت وجه است و در صورتي که مشکلي باشد مي توانيد درخواست دهيد تا هزينه پرداخت شده به حساب شما واريز شود.

خير، شما يک مرتبه پنل پيامکي را تهيه مي‌کنيد و بعد از آن مي‌بايست نسبت به شارژ سامانه پيامک اقدام کنيد. تا زماني که بخواهيد مي‌توانيد از خدمات سامانه پيامکي استفاده کنيد. البته که مي‌بايست در چهارچوب قوانين پيامک‌هاي خود را ارسال نماييد و همکاري لازمه را با مجموعه سامانه پيامکي افزاپيام داشته باشيد و پيامک‌هاي خارج از قوانين ارسال نکنيد.

شما مي‌توانيد لينک ساب دامنه ورود به حساب کاربري خود را در سايت قرار دهيد و از کاربران خود بخواهيد در لينک سامانه ثبت نام کنند.

راهکار ديگر استفاده از گرويتي فرم و وب سرويس ساخت کاربر است که مي‌توانيد با استفاده از وب سرويس ساخت کاربر خودتان حساب کاربري را ايجاد نموده و اطلاعات دسترسي به را به موبايل مشتري ارسال کنيد.

اگر با برنامه نويسي آشنايي نداريد مي‌توانيد ويديو آموزشي که از سمت سامانه پيامک افزاپيام توليد شده است را تهيه نماييد. در اين ويديو به شما آموزش مي‌دهيم که چگونه از گرويتي فرم به عنوان فرم ساخت کاربر در سامانه پيامک افزاپيام استفاده نماييد.

خير نيازي به خريد شارژ از سمت شما نيست.

در صورتي که در پنل پيامکي شما شارژ وجود داشته باشد کاربر به درگاه اختصاصي شما متصل مي شود اما اگر درگاه اختصاصي پيامکي نداشته باشيد يا در پنل شما شارژ پيامکي وجود نداشته باشد کاربر به درگاه ريبرند افزاپيام متصل شده و بعد از خريد شارژ سود شما به پنل پيامکي شما اضافه مي‌شود.

سود فروش شارژ پيامک به عنوان شارژ پيامکي در پنل شما ذخيره مي‌شود. شما مي‌توانيد اين شارژ را به روش‌هاي مختلف به کاربران خودتان بفروشيد.

در صورتي که درگاه اختصاصي (زرين پال – ملت – پارسيان) داشته باشيد مي‌توانيد در تنظيمات مديريتي اين دامنه را قرار دهيد تا زماني که کاربر قصد خريد شارژ دارد به درگاه پرداخت شما متصل شده و سود به حساب شما واريز شود اما در صورتي که درگاه نداشته باشيد مي‌توانيد از کاربران خود بخواهيد که مبلغ مورد نياز براي خريد شارژ را به حساب شما کارت به کارت کنند و شما شارژ داخل پنل را به کاربر منتقل نماييد.

خير براي ساخت کاربر و يا نماينده هيچ محدوديتي براي شما در نظر گرفته نشده است و شما مي‌توانيد به صورت رايگان کاربر يا نمايندگي ايجاد نماييد.

خير. اين وبسايت ها فقط براي ايجاد وبسايت هاي فروش پنل نمايندگي است. به عبارتي در اين وبسايت ها بايد به فروش پنل پيامکي افزاپيام بپردازيد.

در صورتي که بخواهيد وبسايت را به وبسايت با کاربرد ديگري تبديل نمائيد افزاپيام اين حق را دارد تا وبسايت نمايندگي شما را معلق نمايد.

در صورتي که قصد داريد در کنار فروش پنل پيامکي، محصولات ديگري هم بفروشيد يا از وبسايت خود به عنوان وبسايت شرکتي استفاده نمائيد، مي بايست افزاپيام را در جريان اين امر قرار دهيد.

بعد از خريد پنل پيامک نام کاربري و رمز از طريق پيامک به شما اطلاع رساني مي‌شود. مي‌بايست وارد پنل پيامک شده و نسبت به ارسال مدارک احراز هويت اقدام نماييد.

در بخش پشتيباني> ارسال مدارک تصوير کارت ملي و شماره کارت بانکي به نام مالک پنل را ثبت نماييد تا پنل شما فعال شود.

فعال سازي پنل معمولا کمتر از 30 دقيقه زمانبر است و بعد از فعال شدن پنل پيامکي از طريق پيامک به شما اطلاع رساني انجام مي‌شود.

بعد از ارسال و تاييد مدارک احراز هويت خطوط اشتراکي تبليغاتي و خطوط خدماتي به پنل شما افزوده مي‌شود که شما مي‌توانيد براي ارسال پيامک از اين خطوط استفاده نماييد. البته خطوط اشتراکي قابليت دريافت پيامک ندارند و فقط براي ارسال پيامک قابل استفاده است. در صورتي که نيازمند دريافت پيامک از سمت مشتري هستيد مي بايست نسبت به ثبت خط اختصاصي اقدام کنيد.

در سامانه پيامک افزاپيام خطوط اختصاصي 50001 با تعداد ارقام 14 و 15 رقم رايگان براي شما فعال مي‌شود.

دقت داشته باشيد که فعال سازي خط اختصاصي حداقل يک روز کاري زمانبر بوده و بعد از آن خط به نام شما ثبت شده و از cra.ir پيامک دريافت مي‌کنيد و خط به پنل شما افزوده مي‌شود.

خطوط پيامکي اختصاصي به‌صورت پيشفرض تبليغاتي بوده و بنابراين قابليت عبور از بلک ليست را ندارد و براي عبور از ليست سياه مخابراتي با خط اختصاصي مي‌بايست اين خطوط را به خط خدماتي تبديل کنيد.

در صورتي که شرکت حقوقي ثبت شده داشته باشيد مي‌توانيد ضمن ارائه سفته تعهد دهيد که هدف شما ارسال پيامک به باشگاه مشتريان خودتان است و خط را خدماتي نموده تا بتوانيد به شماره هاي مسدود و ليست سياه پيامک خود را ارسال کنيد.

در صورتي که هدف شما ارسال پيامک تبليغاتي است مي‌توانيد از قابليت ارسال پيامک با سامانتل يا ارسال پيامک با سيمکارت استفاده نماييد.

همچنين براي افراد حقيقي و حقوقي امکان فعال سازي خط خدماتي اختصاصي از اپراتور ???? بدون نياز به سفته امکان پذير مي‌باشد.

در صورتي که پيامک شما اطلاع رساني است مي‌توانيد از خطوط خدماتي اشتراکي سامانه استفاده نماييد و يا اگر شرکت حقوقي، اينماد يا پروانه کسب داشته باشيد مي توانيد خط اختصاصي خدماتي براي عبور از بلک ليست داشته باشيد

براي ارسال پيامک تبليغاتي به ليست سياه مخابراتي:

راهکار ساده: ابتدا پيامک خود را در سامانه با خط 9900 و 80000 ارسال نموده و سپس در بخش گزارشات ارسال> مشاهده> فيلتر نمايش را بلک ليست قرار دهيد و دکمه ارسال دوباره از طريق سيمکارت را بزنيد تا پيامک به شماره‌هاي مسدود و بلک ليست ارسال شود. البته اين راهکار قطعي و هميشگي نيست و ممکن است در بعضي روزها فعال نباشد.

راهکار دائمي و پايدار: در صورتي که پراونه کسب يا سايت داراي نماد اعتماد داريد اعلام نماييد تا خط سامانتل براي عبور از بلک ليست براي شما فعال شود.

تفاوت خطوط پيامکي اپراتور 5000 و اپراتور 1000 و… در سرعت ارسال پيامک و کيفيت ارسال پيامک و برندينگ مي‌باشد.

اپراتور 1000: اپراتور قدرتمندي است که سرعت ارسال پيامک ها زياد است و جالب است بدانيد که اپراتور 1000 به شماره‌هاي مسدود ايرانسل پيامک را ارسال مي‌کند.

اپراتور 5000: نسبت به ساير اپراتورهاي پيامکي تعرفه ارسال کمتري دارد و ممکن است که گاهي اوقات پيامک شما با تاخير بيشتري ارسال شود.

اپراتور 021: در صورتي که مالک خط تلفن ثابت هستيد و مدارکي مبني بر کسب و کار ارائه دهيد مي توانيد خط پيامکي 021 و 026 را براي ارسال پيامک فعال کنيد و با خط تلفن ثابت براي ارسال پيامک اقدام نماييد.

تعرفه دقيق هر کدام از اپراتورها را مي توانيد در پروفايل خودتان در سامانه (نوار سبز رنگ بالاي سامانه) مشاهده نماييد.

اطلاعات بيشتر: خطوط پيامکي

بله اشخاص حقيقي بدون نياز به سفته و فقط با ارائه مجوز فعاليت اينماد يا پروانه کسب مي‌توانند نسبت به خط خدماتي اختصاصي از اپراتور ???? را تهيه کنند و مدت زمان فعال سازي خط ???? حدود ?? روز کاري است.

جهت خط اختصاصي پس از خريد و فعال سازي پنل پيامکي خود، از طريق تيکت درخواست خود را براي ثبت خط مورد نظر به پشتيباني افزاپيام ارسال نمائيد.

براي رفع اين مشکل مي بايست اسم افزونه همراه با اطلاعات دسترسي به سايت را از طريق تيکت پشتيباني ارسال نماييد تا واحد فني اين موضوع را بررسي کند.در صورتي که پيامک در گزارشات ارسال مشاهده مي شود اما پيامک به دست شما نرسيده است لطفا کد بالک پيامک را اعلام نماييد اما در صورتي که پيامک در گزارشات ارسال ديده نمي شود مي بايست اطلاعات دسترسي به سايت را ارسال نماييد تا اين موضوع بررسي شود.

پاسخ سوالات خودتان را پيدا نکرديد؟

در اين صفحه مي‌توانيد فهرست کامل سوالات رايج کاربران را مشاهده کنيد، اگر پاسخ خود را در اين صفحه پيدا نکرديد با شماره 02191302591 تماس بگيريد، ميزبان صداي گرم شما هستيم…

02191302591 02191302591 @afzapayam.ir